joi, 3 decembrie 2009

Povestea mea

Povestea mea...
5 luni... 5 luni afurisite... cufundate in dragoste acra, adieri de gheata, lacrimi sarate, certuri scufundate.
5 luni afurisite in care nici macar nu ne cunosteam, nu ne vedeam, erai prea preocupat cu.. altele. In momentele alea eu respiram iubire pe cand tu doreai doar nefericire. As fi renuntat la toate pentru noi dar nu pentru iubire. Umbra ta gonea pe langa mine fara mila.
S-au sfarsit.
Au urmat alte 3 luni... de agonie. Treceam de la durere la extaz in cateva clipe, imi doream si renuntam, ma gandeam si blestemam, iubeam in continuare ceea ce uram.
Am trecut prin multe si am sperat. Ai refuzat sa ma privesti adanc in ochi si sa crezi in mine. Pasii tai gonesc prin amintiri facandu-le sa doara. M-am vindecat repede in schimb... cum ai stiut sa te faci iubit asa de repede ai stiut sa te faci si urat. Incepuse sa ador momentele absente de tine pentru ca imi faceam bine.
Am trecut prin multe si am sperat ca totul v-a fi bine.. am luptat ca sa imi fie bine.
Povestea trista s-a terminat.
Au urmat inca alte 4 luni. Fantoma a inviat. Clipele urat s-au terminat... ne-am observat.

Acum povestea s-a schimbat pentru ca amintirea nu a incetat. Simt o adiere in priviri, caldura ta ma inconjoara, ai creeat un vis plin de culori cu mireasma de sarbatoare.
Copilul din mine cere iubire... lupta cu oricine pentru tine.
Nu credeam ca o sa ajung sa imi doresc asta sau ca o sa simt din nou asta... cum spunei si tu "viata e inselatoate"
Iarna asta cerne o povedte fericita de iubire.. pentru ca acum eu te am pe tine.
Traiesc sa simt iubire.

Va urma.....

2 comentarii:

SM.Art spunea...

ce frumos scrii :x

M-am regasit complet :]

Negru ca vanilia spunea...

mi-am scris doar o particica din viata :) nimic special:P
merci inca o data >:D<