duminică, 13 decembrie 2009

little secrets^

10 ciudatenii ale mele:

~tin sus si tare ca vreau sa dorm singura... si atunci cand mi se indeplineste dorinta, imi adun toate plushurile pe langa mine.
~imi place moaca mea dimineata :))
~deschid frigideru fara motiv.... ma uit, inchid si merg mai departe. [cred ca e un tic]
~sunt nehotarata si imi place sa ma decid pe loc...
~chia daca imi e frica de ceva... fac, pentru ca sunt curioasa de consecinte.
~multi prieteni mi-au spus ca o sa mor razand :| :)) [ma cam sperie chestia asta]
~imi place sa ma uit la Harry Potter in fiecare iarna :P
~am observat ca sunt un bun sfatuitor dar pt mine nu aplic nimic... asa ca le scriu si le citesc ca si cum altcineva mi le-ar spune [poate functioneaza...stiti si voi..incercarea moarte n'are:)) ]
~ am mouse'ul la fel ca al lui Irs. :)) [ difera culoarea]
~ imi place sa imi lipesc p pereti tot felu de hartiute cu versuri, citate, sau replici dragute.

Merge catre : Alla , Sendy, Happy Story, Ioana:), Lizzy..

2 comentarii:

SM.Art spunea...

heey :D
Multam de leapsa.
am preluat-o:>

Alla spunea...

mutumec.mutumec!