joi, 24 decembrie 2009

atat de multe...


Candva.... am strigat de bucurie. am tipat de furie. am plans de fericire. am tremurat de nervi. am fost dezamagita de persoanele la care nici nu ma asteptam. am iubit pe cine nici nu ma gandeam. i-am dat libertate acelui caruia nu trebuia sa ii dau. am zambit chiar si atunci cand plangeam. am visat chiar si atunci cand nu mai era nimic. am sperat atunci cand nu aveam la ce. am lutat pentru orice. am obtinut tot. am fost luata in brate si fara sa zic, atunci cand aveam nevoie. am iubit si am fost iubita. am suferit si mi-am revenit. am invatat sa fiu tare in fata oricui. am invatat sa ma ajut singura. am avut oamenii importanti in viata mea. am prieteni care ma iubesc. am plans uitandu-ma la fotografii. am facut rime. am dat un telefon doar pentru ai asculta vocea... m-am indragostit de acea privire. am iubit misterul. am furat saruturi si le-am inapoiat....mi s-a intamplat sa cad dar sa ma ridic si sa continui. am crescut in ochii multora. mi-am cerut scuze atunci cand am gresit. am invatat multe lectii si am dat. am incercat sa reneg amintirile.. dar a fost in zadar. am incercat sa uit persoane dar mi-am dat seama ca e imposibil. am dansat in ploaie. m-am simtit singura printre o multime de persoane..doar pentru ca lipcea acea persoana. se intampla sa ma inrosesc in obraji in momentele in care ma simt stanjenita. am invatat ca prima iubire e pentru totdeauna.... am invatat sa privesc in ochii tai si sa ma vad pe mine.

3 comentarii:

SM.Art spunea...

Craciun Fericit >:D<!

SM.Art spunea...

Craciun Fericit >:D<!

Negru ca vanilia spunea...

Mersi frumoooos :giggle:
Craciun feriicit si tie :heart:
:*