luni, 7 decembrie 2009

All I want


e iarna. am nevoie de aceasta iarna. am nevoie de spiritul craciunului. am nevoie de momentul in care impodobim bradul impreuna in seara de ajun. am nevoie de trosnetul lemnelor ce ard cu atata foc in semineu. am nevoie de cele doua personaje ce se tin in brate si isi beau ciocolata calda. vreau sa vad luminitele si candelutele aprinse oferind o lumina difuza si calda. am nevoie de aroma de scortisoara si mar copt. am nevoie d clinchetul clopoteilor ca semnal de trezire. am nevoie de momentele in care ne trezim si face intrecere pana la poalele bradului sa ne descoperim micile cadouri... iar apoi ne dam seama ca adevaratele cadouri suntem ...noi, unu langa celalalt respirand acelasi aer si jucandu-ne ca niste copii. am nevoie d sarutarea d dimineata. am nevoie de bataie cu zapada din dimineata de craciun in care iti place sa fugim prin zapada si sa ne inghete mainile si apoi sa ni le incalzim reciproc. am nevoie de o caciulita, un fular si o pereche d manusi noi ca sa nu ma mai plang ca imi e frig. am nevoie de momentele in care cred ca visele prind viata. am nevoie de o iarna cu tine. I don't need a present baby cuz' U are. All I want for Christmas is u! Santa Clouse make me happy :)

Niciun comentariu: