marți, 22 septembrie 2009

What hurts the most


Toata viata esti copil, toata viatsa inveti, toata viata gresesti si incerci sa repari...... dar iti dai seama ca e prea tarziu.
Toata viata visezi la perfectiune, la fat frumos ( care crezi ca il gasesti, la o varsta frageda, crezi in el si el te dezamageste, iti pierzi increderea in tine si iti revii foarte greu ) crezi ca ai lumea la picioare, ca poti s te lipsesti de tot ce e urat, crezi ca nu o s suferi, ca nu o sa pici indragostita si apoi sfarsesti ranita.... nu crezi ca viata bate filmul? Pacat.

Stai si te uiti la zeci de scenarii si te gandesti ca nu ti se poate intampla si tie, sau ca ce frumos ar fi sa fie totul "roz" cu happy end si cu oameni fericiti.... oameni? am zis oameni? doamneee.... astea sunt animale nu oameni. De fapt nici animalele nu merita jignirea asta.
Fiinte fara suflet, "suflete reci" hranite cu durere si suferinta..... greu se fac oamenii, oameni.

Ok am inteles foarte bine ca noi fetele, suntem extrem d complicate si sunt d acord cu asta, nu judec pe nimeni.... nu stiu cat de complicate puntem fi.... mai bine s-ar potrivii cuvantul "misteriaose" sau "vagi" (rad) dar asta nu inseamna ca trebuie s va bateti joc.... daca ati dat intr-o gramada peste un mar putrezit sau stricat asta nu inseamna ca toate sunt la fel, si ca trebuiesc aruncate. Nu toate suntem la fel......unele vor doar sa fie iubite, respectate sau apreciate ( nu le zic pe toate trei , am pus "sau", unu l mana pt ca v-ar speria ,si nu vad de ce, iar in al doilea rand sunt foarte strans legate : daca iubesti o persoana o respecti si o apreciezi ; daca respecti o persoana, o apreciezi si o iubesti ; iar daca apreciezi o persoana inseamna ca o respecti si o iubesti. ) Iar acelea sunt misterioase, complicate si vagi (rad), pt ca nu stiu cui sa ii arate ce anume simt si daca pot sa fie sincere..... ce ar fii daca am lua lucrurile ca atare si am evita minciunile astea care ne dau bataie de cap??
Vreau semne de viata....nu semne de intrebare.
Recunosc. Inca sunt un copil, traiesc intens, iubesc inocent, ranesc dureros si vindec dragastos.... imi place ca fiu "in love" imi place s simt asta si din partea TA, imi place sa cred ca lumea se mai si schimba.... dar pentru asta trebuie sa imi arati, as vrea s te pot crede asa usor......

(Cred ca m-as simtii foarte flata si mandra daca cineva ar avea rabdarea s scrie despre mine..... de asta cred ca si u te simti la fel....)

T urasc mah.

a. t iubesc mishel.
b. mi-e frica s iti arat.
c. ma ajuti?

Rascal Flatts - what hurts the most

photo by -> http://chidoridarkprincex.deviantart.com

Un comentariu:

Alexandra Mâinea spunea...

îmi place cum ai scris, stilul tău, dar te sfătuiesc dacă scrii în româneşte foloseşte diacritice. Cât despre fotografie mă bucur că ţi-a plăcut atât de mutl încât să o foloseşti pentru articolul tău. btw data viitoare dacă mai vrei vreo imagine mai bine foloseşte link de pe flickr, eu aşa îmi afişez imaginile pe blog, mi se pare mult mai uşor.