miercuri, 30 septembrie 2009

T grabesti?


Te grabesti! Te grabesti sa mergi, te grabesti sa vorbesti, te grabesti sa privesti, te grabesti sa asculti, grabesti dragostea.... te grabesti sa saruti, te grabesti sa ma atingi, te grabesti p strada.... nu ai timp sa te bucuri, nu ai timp sa realizezi actiunea. Te grabesti.... te grabesti sa traiesti.
Ai uitat ca pe zii ce trece mori? Ai uitat ca te-ai nascut ca sa inveti sa traiesti, sa te lupti cu viatsa si sa invingi greutatile si nu sa te grabesti... ai uitat ca imbatranesti?

Te grabesti sa iubesti... sau poate ca inca nu ai invatat sa iubesti.

Cu toate astea eu sunt "vaga", cu toate astea stai cu mine, langa mine... cu toate astea te bucuri alaturi de mine, razi si glumesti, iar cand pleci de langa mine te intorci si te grabesti, te afunzi in monoton....
Nu intelegi nimic, nu te intelegi.... de asta ma faci "vaga".
Prefer sa fiu un om vag decat un om complicat si arogant.....

Te ajut sa descoperi si lucrurile astea... o sa incerc sa ai parte de lucruri "vagi" alaturi de mine...
.
Oare ce o sa iasa intre mine si tine?

2 comentarii:

D spunea...

Ne grabim, da. Dar si daca am merge incet, nu tot acolo am ajunge?

Negru ca vanilia spunea...

da dar daca am merge mai incet am invata s apreciem fiecare lucru in parte...