vineri, 18 septembrie 2009

Stii ca....


Stii ca atunci cand iubesti, ranesti?
Stii ca am suferit destul?
Stii ca atunci cand e vina ta te minti ca celalalt a gresit mai mult sau ca nu a facut nimic ca sa te opreasca?
Stii ca intr-o relatie ambii parteneri sunt vinovati?

Stii ca am curaj sa recunosc, sa iert.... dar incerc sa uit si nu reusesc?
Stii ca accept si a doua sansa?
Stii ca trebuie s te straduiestii ca sa ma cuceresti?
Stii masca naivitatii mele?

Stii privirea aia inocenta?

Stii ca ma faci fericita cand zambesti?
Stii ca mereu ma bagi in ceata?
Stii sa accepti cand iubestii?
Stii sa vindeci cand ranesti?

Stii ca esti prima persoana la care ma gandesc?

Stii ca diminetile iti dau buna dimineata, cu speranta sa imi auzi soapta la ureche?

Stii ca imi promiteai?

Stii cand ne certam pentru nimic?
Stii... cu toate astea cred in schimbari, cred in bine, cred in frumos, cred in magie, cred in iubire, cred in tine, strange-ma in brate si spune-mi ca sunt naiva, mangaie-ma si nu o sa imi mai fie frica, poti sa ma minti in continuare.... caci inima ta stie sa doboare.

Nu cred ca stii urmatorul lucru....soarele rasare mereu pe strada mea.


Complicatule.


( ma uraste. dar in acelasi timp ma iubeste mai mult )

12 comentarii:

37seconds spunea...

cine?

Negru ca vanilia spunea...

cine crezi?

37seconds spunea...

u tell me

Negru ca vanilia spunea...

u should know.....

37seconds spunea...

maybe i do

Alla spunea...

EL....ar trebui sa stie!

37seconds spunea...

.

Negru ca vanilia spunea...

da EL....asta daca nu cumva sufera d amnezie! :-J

Alla spunea...

:]]
sufera de prostie..ACEL EL
"nu esti un mop de sters"

Negru ca vanilia spunea...

nu chiar prostie....
mai bn zis plictiseala cronica :-j
nu ma facut mama mop :))

Alla spunea...

:]]:]]
scorpio :]]

Negru ca vanilia spunea...

ce ziceai.....scorpiee??? /:) :-"
=))