marți, 13 ianuarie 2009

Reintoarcere in viitor!

Dansul fluturilor de nea...ii urmaresc intrebandu-ma "ce ii determina sa ne incante
sufletele cu minunata lor prezenta?"
Doi fulgi se opresc in fata mea.... ma uit la ei, intind palma...erau lipiti unul de
altul. Formau un singur fulg....ca si cum vroiau sa isi arate afectiunea unu fata de celalalt.
Ii priveam si mi-a venit in minte cuvantul "TU",acel "TU" pe care il spui cu multa dragoste si pasiune....care este doar al tau si care merge doar in combinatie cu "EU". Este acel "TU" care iti este aproape, care te priveste, te mangaie, te saruta, iti daruieste un zambet cand ai nevoie de el, care te tine strans in brate cand itsi e frica,care te doreste exact asa cum esti....chiat daca nu iti vine sa crezi.....caruia ii e frica atunci cand nu esti cu el, care tremura
cand il atingi, caruia inima-i bate in piept ca si cum ar vrea sa o ia la fuga atunci cand te
vede, care atunci cand te atinge ii e frica sa nu te raneasca....acel "TU" care este al tau,
care itsi apartine in totalitate.
Acest joc la cuvintelor formeaza unul singur "NOI", un singur trup, pe care nimic nu il
poate dizolva. Trupul nostru....format din "TU" si "EU".
Acum ma regasesc in bratele tale....ma mangai, iti place sa te joci in parul meu, mi-l
desfaci ca sa il poti alinta in nestire...ma privesti in ochi, imi spui uimit, ca de fiecare
data, ca au culoarea oceanului,ma privesti atat de patrunzator incat am impresia ca vrei sa
imi citesti gandurile, vrei sa intri in mintea mea, in capul meu, in sufletul meu.... dar te
opresti la inima...pentru ca deja esti acolo, sti bine asta. Continui sa ma privesti, vreu sa
stiu de asemenea ce gandesti, sa te inteleg. Iti apleci privirea la buzele mele....le atingi
incet, le mangai cu o frica evidenta...ca si cum ti-e frica sa nu le ranesti. Ele te vor,
tu sti asta....te supui, ma sarutsi...atat de frumos cat sa imi mai doresc, dar nu te potsi
abtsine sa nu le musti, sa simti ca sunt ale tale, ca iti apartin.
Ma opresc, te privesc, te ating si ma gandesc... cu inima, mintea, trupul si sufletul meu...
s-au hotarat. Te vor, te vor pe tine.Te privesc in ochi...privesc in tine, vreu sa stiu ce
gandesti....oare o sa reusesc? Dar in acelasi timp aud acele cuvinte magice: "TE IUBESC"

Niciun comentariu: