joi, 15 ianuarie 2009

Fericirea este compusa doar din lucruri simple....

"Progresam si uitam sa fim fericiti....ingropam bucurii". Lucruri simple, bucurii:
amintiri, vise, sperante, atingeri, mangaiere, timiditate, nopti albe, nopti calde, ploi de vara, raza de soare, picautra de ploaie, Marea Neagra, rasarit, plaja, foc, dragoste, fum, iubire, aerul sarat, pielea sarata dupa baia in mare, cristalele de nisip, adierea blanda a vantului care iti alinta parul, roua diminetii,firele de iarba, floarea soarelui, lacrimi, alunita de pe obraz, privirea dragastoasa, sticla de vin, cerul senin, fotografiile, soaptele noptii, iuluzia lunii, covorul de stele, parfumul lui, buze, rasuflare, disperare, nepasare, hohote de ras, lupta, ideal.
Traieste-ti clipa!....pretuieste fiecare moment, timpul nu asteapta pe nimeni!
Ieri este istorie, maine este mister....

5 comentarii:

Sara T. spunea...

Stii, imi aduci aminte foarte tare de mine cand aveam vreo 15-16 ani.
E dragut si amuzant in acelasi timp.
De ce? Pai, 1. Si eu scriam cu foarte multe '...' si uneori buseam de tot concurdanta timpurilor. si 2. Tin minte ca pe vremea aia nu suportam sa mi se spuna (de catre o persoana mai mare ca mine) ceva de genu': "Imi aduci aminte de mine, asa cum eram acum X ani."
Asa ca daca o sa iti dai ochii peste cap atunci cand o sa citesti comm asta, nu te invinovatesc.
Pe de alta parte, vreau sa iti spun ca (Doamne o sa sune de parca as fi o baba de 109 ani) sunt foarte mandra de tine. Da, pentru ca ma regasesc in tine. Pentru ca si eu scriam asa. Pentru ca si eu scriam - pentru ca de fapt asta este frustrarea mea actuala. Pe vremea aia as fi stat si as fi scris ore in sir. Despre orice. Ma simteam atat de ... mare si de puternica si puteam sa scriu si stiam ce scriu si totul avea sens, chiar si faptul ca nimic nu avea sens pe atunci.
Iar acum, eh well, acum ma chinui sa scriu cate un articol de revista o data pe luna, daca reusesc sa il scriu si pe ala.

Oricum, cred ca te-am ametit si plictisit destul, asa ca am sa ma opresc.
Te rog scuza commentul foarte lung si probabil dubios, dar trebuia sa spun ce am pe suflet, dupa ce am stat toata seara cu blogul tau deschis.

(btw, in caz ca te intrebi de pe unde am aparut, sunt lil8 de pe dev. *smiles*)

Sara T. spunea...

concordanta* jesus, nici nu am verificat ce scriu. :))

Negru ca vanilia spunea...

Nu mi-am dat ochii peste cap... nu am de ce. Imi place atunci cand cineva vrea sa ma invete ceva si mai ales cand fac un lucru care sa imi fie si mie de folos dar si celorlalti.

Multumesc foarte mult pentru ce ai spus mai sus ["sunt foarte mandra de tine"] :blush: am ramas uimita.... si nu numai din cauza comentului atat de lung...:)) care a foat funny si chiar foarte placut. Ceva nou dar genial.....

Nu te opri te rog. E o placere sa ascult sfaturi date de celtalti nu se stie niciodata cum iti pot fi de folos!

Ops! n-am vreu sa iti rapesc chiar toata seara dar intr-un fel ma bucur ;))

Merci frumos!

Sara T. spunea...

Nah, stai linistita, a fost placerea mea.
Momentan ma tot chinui sa prind niste timp sa citesc cum trebuie totul, si sa pot eventual sa iti si dau commenturi cum trebuie.
Imi aduc aminte ca in perioada mea de scris mult pe blog si de avut idei marete imi doream foarte tare sa gasesc pe cineva care sa imi arate ca ma intelege, cineva care sa se implice si care sa imi explice anumite lucruri, sa imi comenteze povestile and so on.
Intotdeauna am fost foarte visatoare, I guess. Ca si acum, dupa cum cred ca ai observat, daca ai citit blogul meu. *laughs* Doar ca acum sunt ceva mai cinica, dupa cum mi s-a spus.
Oricum, astept sa prind timp liber (clasa a 12-a, bat-o vina) si sa vad ce mai ai pe aici. :p

Negru ca vanilia spunea...

Poi, dupa cum am spus imi place foarte mult ce se intampla...se pare ca am acelasi sentiment pe care il aveai si tu acum ceva timp.
E o placere ca fie cineva care chiar este interesat de ce ai scris si incearca sa te ajute, sa iti dea un sfat, cum ai spus si tu "cineva care sa imi arate ca ma intelege, cineva care sa se implice si care sa imi explice anumite lucruri, sa imi comenteze povestile".....
Am analizat si eu blogul tau si am gasit acolo niste lucruri foarte dragute si interesante, lucruri dupa care poti invata ceva, lucruri care iti dau de gandit, care te ajuta...cel putin pe mine.
Esti asa cum vrei tu sa fi si cum simti in momentul de fata, nu cum cred altii....
Oooo clasa a 12 a, worse....*giggle*. Dar daca cred ca te descurci destul de bine nu ai de ce sa te ingrijorezi :D
Succes!!!:*