marți, 1 iunie 2010

Leapsa

* Principala trasatura a caracterului meu:
Umorul
* Calitatea pe care o prefer la un barbat:
Curajul
* Calitatea pe care o prefer la o femeie:
Feminitatea
* Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei:
Faptul ca sunt mereu langa mine si ma sustin in tot cea ce fac.
* Principalul meu defect:
Vorbesc foarte mult :))
* Ocupatia mea preferata:
Sa rad.
* Visul meu de fericire:
Sa fac cat mai multe in viata asta al naibii d scurta.
* Cea mai mare nefericire:
Singuratatea
* Ce vedeta a-ti vrea sa fiti?:
Nici una.. prefer sa raman asa, vedeta = scandal.
* Tara in care-as vrea sa traiesc:
Franta
* Culoarea preferata:
Turcoaz.
* Floarea preferata:
Floarea-soarelui.
* Pasarea prferata:
Flamingo.
* Prozatorii mei preferati :
Camil Petrescu, Cecilia Aherm.
* Poetii mei preferati:
Ion Minulescu, Bacovia.
* Eroul meu preferat:
Tata.
* Eroina mea preferata:
Micky.
* Eroina preferata din istorie :
Mata Hari.
* Ce detest cel mai mult:
Minciuna, prostia ma distreaza :))
* Fapta militara pe care o admir cel mai mult:
Curajul.
* Starea de spirit actuala:
Energetica, curioasa, distrata .. hihi!
* Devizia mea:
Victorie.

Celor care au curaj. >:D<

Niciun comentariu: