joi, 24 iunie 2010

Atins sau nu.

Aţi observat cat de greu e sa atingi un om..la propriu vorbind, nu sa îl atingi cu cuvinte si cu acţiuni pe care le faci, pur si simplu sa îl atingi. Cel mai bun exemplu care îl ştiţi cu toţii este: mijloacele de transport, bai nene cînd suntem toţi la grămada (ca numai asa se circula la noi) de nu sărim ca arşi atunci cînd simţim un centimetru de piele ca se atinge de pielea noastră, sărim de parcă am fi curentaţi, ne e frica si ne retrăgem ca ţestoasele în carapace. Ganditi-va numai cate persoane aţi atins în dea lungul ultimei luni, persoane care le-aţi atins din greşeală sau intenţionat... asa de multă frica inspiră o simpla atingere? suntem asa de fragili sau doar asa vrem sa părem, oare mă înşel?

Feriţi-va voi ca mie chiar îmi place, chiar dacă simt "frica" aia de care e dependentă toata lumea. Nu trebuie sa ai curaj, tupeu, nesimţire, sa faci un lucru delicat, doar atingi si nu deranjezi pe nimeni dacă asta ar fi o prima judecată.

7 comentarii:

SM.Art spunea...

si eu am observat asta:))

mi se pare foaaarte ciudat:-s

Negru ca vanilia spunea...

mie mi se pare ciudat ca e ciudat :))

Irra spunea...

s-a făcut un studiu în care arată că bebeii născuţi prematur care nu sunt atinşi mor mai repede sau cum ar veni îşi pierd dorinţa de a mai trăi.
eu cred că ne este frică de transpiraţie şi de boli de piele, nu de atingere în sine ;))

Negru ca vanilia spunea...

uufff..
si de cele curate de ce ne ferim?

Irra spunea...

hmm depinde de persoana, nu toti se feresc :-?

goe spunea...

ai auzit si tu de proxemica?:)) inculto:D

Negru ca vanilia spunea...

Rusine.. nu am studiat asa ceva dar o sa aprofundez.
Ceeeee-ti mai place sa imi inchizi gura >:P :))