joi, 14 mai 2009

Evadare in curcubeu

Furtuna, ploaie, tunete, fulgere, suspine, spaime, tremuraturi, sperante, vise, impliniri. Compozitia mea in momentul de fata.... Scot capul de sub patura. Afara, ploaie de vara. Imi fac curaj si ma duc inspre geam. Pe el se scurg lin si elegant picurii de ploaie... pareau colorati, jucausi si eleganti....se bucurau de libertate, asa cum ar trebui sa procedez si eu. Ma las purtata de curiozitate. Deschid ferastra si imi var mainile afara. Astept sa fie udate, astept sa ma curat, ma simt murdara, murdara de tine. Simt picaturile reci cum se lovesc de mainile mele, ma simt libera. Inchid ochii. Imi cresc aripi colorate. Primul rand de aripi era rosu, arata pasiunea si focul din mine. Al doi-lea rand avea culoarea orange, imi arata forta idealului. Al trei-lea rand avea culoarea glben, arata zbuciumul. Al patru-lea rand de aripi avea culoarea verde, arata puritate si prosperitate. Al cinci-lea rand de aripi era allbastru, arata dorinta de libertate. Al sase-lea rand de aripi era de culoarea indigoului, arata inlantuirea implinirii. Al sapte-lea rand de aripi avrea culoarea violet, inspirau frica, dar cu tate astea neputinta de libertate..... Asa ca am zburat, pe rand.... dar cu un scop anume. Vroiam sa ma regasesc....Imi doream sa vad mai mult decat imi era dat sa vad si sa simt mai mult decat imi era dat sa simt. Imi doream sa vad mai sus de nori si sa simt mai mult decat raceala picaturilor.... Am deschis ochii mari. Eram pe terasa celui mai inalt bloc, cu mainile indreptate spre cer si cu gandurile si mai departe. Ploaia se oprise. Soarele ma mangaia cu razele lui, iar curcubeul aparure in fata mea... era precum cel din visul meu. Dar!!!...cum se face? Eu eram la geam si visam ca zburam, iar acum cand am deschis ochii ma aflam aici... deasupra tuturor. Oare chiar am zburat!?...

Niciun comentariu: