luni, 17 mai 2010

Truly Madly Deeply Do


Da sunt aici si Da, te voi ajuta, te voi imbarbata si te voi impinge sa lupti si iti voi repeta continuu "Nu te lasa!".
El ti-a oferit tot ce poti avea, tot ce ti-ai dorit o data..s-a implinit, ti-a oferit clipe si lacrimi de fericire, de uimire, de tristete, de nervi, de dorinta. Te-a lasat sa visezi alaturi de el si ti-a aratat cum sa indeplinesti tot ce iti doresti. Te-a lasat sa intri in lumea lui sa o atingi si sa iti doresti sa fii mereu acolo pentru el, si tot el te-a invatat totul despre pericol, adrenalina, si rezistenta. Ti-a aratat drumul spre luna si inapoi numai ca tu ti-ai dorit ceva doar al tau.. ai gresit enorm ca l-ai refuzat, ti-ai ratat niste clipe pe care nu le mai poti obtine asa usor de la cineva.. la inceput nici nu te atragea, era un baiat de bani gata , ingamfat si plictisitor care mai facea si pe "baiatul rau".. dar te-a provocat si ai gustat din ce ti-a dat, ai devenit "micuta lui" si te-a protejat, desi te-a si pus in pericol in multe situatii totusi ti-a fost alaturi si te-a ajutat. Ti-a luat ceva timp sa iti dai seama cum sta treaba, iar asta nu cred ca se intampla daca stiai sa vorbesti, cum sa vorbesti si mai ales cu cine.. te-ai indeparta de cei ce te puteau ajuta si pluteai in spatiul tau. Niciodata nu am crezut ca o sa iti cada in asa fel cu tronc.. da sunt si foarte bucuroasa ca s-a intamplat, si si suferit dar ai invatat cum sa te lupti.. iar acum ceri ajutor sa rezisti. stii ce ai de facut! ti-am repetat de mii de ori, sparge gheatsa si infruntal, nu exista "nu am cum sa vorbesc cu el, nu am cum sa il mai am inapoi" si doar tie ti-e frica.. da'o naibii de frica.. te lasi calcata in picioare de provocarile vietii? Parca tipa care mi-o amintesc io nu lasa nimic sa ii stea in cale iar acum s-a dizolvat sau ce?? Revinua-ti domisoara!! Fugi, urla, zambeste, loveste si prinde-ti printul de mana, saruta'l si aratai ce iti doresti cu adevarat, iar poate de data asta nu o sa il mai sperii. te cunosc, stiu ca poti, stiu ce iti doresti, si stiu ca esti un fel de "eu". O sa iti fiu alaturi si o sa iti au mereu un sut atunci cand nu ai curaj sa avansezi sau sa iei trenul provocarii, dar o sa fiu acolo si cand o sa cazi din piedicile multora si o sa te ajut sa te ridici.
Poti sa incepi sa fugi...

Niciun comentariu: