luni, 2 noiembrie 2009

River flows in you


M.ai murdarit, m.ai mintit, m.ai ranit.
Nu eram in stare s privesc nici macar chipul din oglinda...candva era un suflet inocent, imbibat in naivitate.
Ai reusit ce ti-ai porpus, sau poate ai facut-o fara sa realizezi..ceea ce pentru mine e si mai socant....am crezut in tine, iar tu te-ai straduit s ma dezamagesti... aveam senzatia d a fugi, d a ma ascunde, d a.mi spala murdaria lasata d atingerile tale.
M.ai facut femeie. Femeia ta cum spuneai u.... eram un copil cu lini nedefinite de femeie, cu tente de maturitate.. eram un pui d om care vroia tot ce era mai bun pentru el, iar tu i-ai promis ca ii poti oferii c cauta. Te.a crezut si s-a lasat purtata d c simtea... s-a lasat invatata; p langa toatea astea u nu ai fost in stare s fii doar al ei...
Acum copilul din ea e inmormantat... iar tu esti uimit de ce ai creat. Ti se pare nedrept pentru tine, felul in care s poarta cu tine... si incerci s repari ce ai facut.
Nu mai incerca nimic, aratai doar ca poti sa fi si c ai promis.... intelege-o, strange.o la piept, protejeaz.o, sarut.o, invata s o iubesti....
mai tii minte ce iti zicea cand vedea luna plina p cer?
Scoate-ti masca d sticla p care o porti si las.o sa t ingrijeasca, sa t rasfete, sa t iubeasca.... doar asta mai poate face pentru tine.
T rog, spune-mi ce vrei de la mine?
[cu toate astea mi-e dor d tine.]

3 comentarii:

ioana:) spunea...

uite...imi place ce ai scris. nu e nimic vag, mi se pare ca postarile tale au substanta...
dar eu te-as sfatui sa nu mai scri d in loc de de, s in lov de sa si altele de genu'. nu am pretentia sa iti dau sfaturi si indicatii, dar ca persoana care iti citeste blogul iti spun ca, sa vezi un "mi-e dor d tine" nu e chiar dragut, oricat de buna ar fi idea...
cheers:)

Negru ca vanilia spunea...

asa scriu eu d obicei pt ca ma grabesc .... o s incerc sa iti dau ascultare;))
mersi pt aprecieri si mai ales ca ai avut rabdare >:D<

zuz spunea...

frumos.