luni, 10 august 2009

17 . s u m m e r s


Finaly 17!!!

Prima urare, prima imbratisare, primul pupic, primul cadou, primil mesaj, primul telefon, si altele....



"17 ani, baierame, timiditate, inceput,

Saliva, buze, rasuflare,

Noapte alba, lacul tei,

Ciorapi de dama, suferinta fotografie, ramas-bun,
Disperare, hohote de ras, politie, rasarit, metrou,
Prietenie, plaja, foc, dragoste, putere, tinerete, fum,
Iubire, amintire, val, nepasare, lupta, orgasm ideal.


17 mii, pahar, tigara, camin, speranta, asternut,
Betie, cantec, ignoranta, ruscas, nisip, gara de nord,

Carte de munca, libertate, urlet, rana,

Scarba, mila, lasitate, orgoliu, furie, nedreptate,

Mizerie, otrava, rautate, violenta, sange." (vama veche - 17 ani infinit)



E doar august.... august al meu, august cu +, "august cel prost"

Sa nu crezi ca am uitat.....17 summers, 17 ani plini de detoate, 17 zile fermecatoare, 17 amintiri invaluitoare....... azi am voie. Azi tu nu ai voie sa ma mai critici sau sa ma obosesti, azi am voie sa ating cerul si sa il transform in vata de zahar, am voie sa culeg stele si sa mi le prind in par, azi am voie sa am lacrimi colorate, azi am voie sa urlu cat pot de tare, azi mai scriu o pagina din ziata mea.


Happy B-day!!!


Happy B-day mieeee \:d/ !!! ;))



Multumesc celor care au invatat sa tina la mine :) !

2 comentarii:

Alla spunea...

LA MULTI ANI!!!
>:D<

Lara D'art spunea...

la multi ani duduie! asa mai intarziat, da na:D

bucura-te de vara la 17 ani, din fericire pt tine, mai petreci la anu inca juma de vara la 17 ani. eu nu. eu mai am un pic, se termina vara in care eu mi-am propus sa strabat toate barierele impuse pana la 18 ani [adica intr-un cuvant ma port ca la 18, desi nu-mi doresc varsta aia, decat peste cativa ani, dar ea e tampita si vine la iarna]. distreaza-te ca e fain. ultimul an de adolescenta cenzurata.