vineri, 6 martie 2009

Mirosuri.. Arome...


Am citit intr-un articol mai multe variante despre mirosuri, arome.... S-a gadit vreodata cineva ca si sufletul norstu are un miros anume? Mirosul fiecarui suflet...fiind el bun sau rau, pur sau murdar...
Apoi am propus un joc. A intrebat mai multe cunostinte a ce miroase sufletul lor.. Fiecare a incercat sa raspunda cat mai frumos posibil si sa arate laturi angelice. Mi-am dat seama ca toti isi descriau mirosul sufletului ca fiind calitatile care le detineau si lucrurile care ii faceau fericiti in viata, carora le facea placere si aducea satisfacti sufletului, intr-un fel sau altul.. Prima reactie era una de blocaj, apoi raspundeau dupa care incepeau sa se gandeasca daca exista intr-adevar asa ceva... Raspunsul la intrebarea asta se afla in sufletul fiacaruia. Alegeti de asemenea daca vreti sa credeti sau nu, daca vreti sa jucati sau nu, daca vi se pare o prostie sau chiar e ceva interesant. Atat timp cat este un joc de cunoastere de sine sunt de parere ca e foarte interesant.
Mirosul sufletului meu e unul aromat, contine multe ingrediente, miros de culoare.. de zambet.. de primavara.. de mar cu scortisoara.. de mare.. de apus.. de visator.. de amintiri.. de fericire.. de dragoste. miros putin piperat si de multe ori dominant. miros de libertate.

Dar sufletul tau ce miros are?

7 comentarii:

Alla spunea...

Mrs.Bubbly . (3/6/2009 11:47:57 AM): miros..de curcubeu..de culori..de zambet..de memorii..de fotografi..un miros ce duce spre infinit..un miros visator..

sendi spunea...

mirosul sufletului meu e dulce..mirosul prajiturilor cu vanilie si uneori putin intepator aducand cu aroma scortisoarei.

mira spunea...

oh, e tare draguţă ideea, să ştii. Am să joc şi eu.

Îmi place să cred că sufletul meu miroase a dimineaţă de Crăciun. (:

Negru ca vanilia spunea...

atunci esti bine venita! >:D<

merci frumos:*

Ozana spunea...

Hm...
Cred ca a... hartie si radiera. A apus si a mare. A bilete de tren si a gara. A minge si a skateshoes. A fixator si a revelator. Deocamdata a atat...

ioana:) spunea...

a zapada. si asta include tot.

Lizzy spunea...

Vai ce idee draguta.
Pai sufletul meu cred ca miroase a briza marii, a parfum "Ninna Ricci", a fum de tigara si a sarutul iubitului.